دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ "جدایی بسه" از رضا شیری

 

دیوونم اگه هنوزم به پات نشستم
اگه به هیچ كسی دلی نبستم

دیوونم با اینكه رفتی به این امیدم
یه روز دساتو حس كنم تو دستم

این احســاس نذار بمیره
نذار یه روزی بیای سراغم كه دیره

بگو كجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شكسته به پای چشمات غرور این مرد

بیا نگا كن دلم شكسته نذار بمیره یه مرد خسته
جــــــدایــــــی بــــــســـــــه

اگرچه ازم بریدی هنوز دیوونم
بذار دیوونه ی چشات بمونم

كسی نیست به جز تو آخه تو قلب تنهام
تویی فقط تو عشق مهربونم

نگاه كن مث قدیما
تو چشم خیسم تو موندی واسم تو دنیا

بگو كجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شكسته به پای چشمات غرور این مرد

بیا نگا كن دلم شكسته نذار بمیره یه مرد خسته
جــــــدایــــــی بــــــســـــــه

 

 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت20:38---8 آذر 1392
تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی
تو با اسب سفید مهربونی اومدی
تو از دشتای دور و جاده های پر غبار
برای همصدائی هم زبونی اومدی
تو از راه می رسی پر از گرد و غبار
تموم انتظار میاد همرات بهار
چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت
چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت
غریبه آشنا دوست دارم بیا
منو همرات ببر به شهر قصه ها
بگیر دست منو تو دستات
چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم
بمونم منتظر تا برگردی پیشم
تو زندونم با تو من آزادم
تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی
تو با اسب سفید مهربونی اومدی
تو از دشتای دور و جاده های پر غبار
برای همصدائی هم زبونی اومدی
تو از راه می رسی پر از گرد و غبار
تموم انتظار میاد همرات بهار
چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت
چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت
غریبه آشنا دوست دارم بیا
میشینم میشمرم روزا و لحظه ها
تا برگردی بیای بازم اینجا
چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم
بمونم منتظر تا برگردی پیشم
تو زندونم با تو من آزادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: جمعه 9 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com